21.09.2011

Man blir snurrig här, det är så mycket papper, tider, platser och tunnelbanelinjer som man måste hålla reda på.
Bara lägenheten är miljonersmiljarders olika papper känns det som.
Sen alla intervjuer, igår var jag på vad jag trodde skulle vara en gruppintervju, men det var "grupp-fylla-i-papper", åkte alltså till ett ställe för att fylla i ett papper. (Men fick iallafall tid för gruppintervju efter det, puh!)

Känns bara som en det är en sjujäkla process här till skillnad mot Sverige och Norge. Men får väl påminna mig att jag faktiskt är i London så blir saken lite bättre.

Och imorgon ska jag iväg på två intervjuer, och olika saker ska med till olika ställen och det ena och det femte.

Sitter hemma nu efter dagens intervju och peppar mig själv med pringles och choklad, helt okej med mig!


Kommentarer
Postat av: SARA

SPÄNNANDE!!

2011-09-21 @ 20:19:04
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback