04.10.2011

Grattis på kanelbullens dag!
Kommer tyvärr vara lika dåligt med blogginlägg ett litet tag till, internet blir inkopplat den 17e oktober, så det kan ni skriva ner i eran kalender, för det har jag gjort iallafall!

Sitter ni på EAT. och snor lite gratis internet innan jag möter upp Mathias för storshopping, maaat.

Flyttade in i nya ägenheten i torsdag, oh happy days! Börjar trivas riktigt bra faktiskt, varit på en helveterunda till IKEA så börjar bli lite hemtrevligt, vill ha ett blått duschdraperi så skulle jag vara nöjd. (Har ett fult vitt nu...)

Fick bästaste paketet i fredags också, gjorde hela min dag, nej, vecka! Från sötaste Sara! (Som jag även hoppas kommer på besök inom snar framtid!)
Vet fortfarande inte vart min kamerasladd är, så fick improvisera lite med ett webbcamkort, haha. Men fick bästaste stimorol <3 Tror knappt att engelsmän tuggar tuggumi, finns inget vettigt och konstiga saker.



Ska även fixa fina naglar ikväll, har självklart testat det matta nagellacket innan, men inte till fullo!

Men nu är jag kissig, så det är nog dags att åka hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback