25.05.2011

Har tusen saker jag alltid tänker att jag ska skriva om, men konstigt nog blir det aldrig av.. men kan sammanfatta lite saker jag gått runt och funderat på men inte skrivit!


- Hur mycket jag stör mig på norska dialekter där dom använder ordet k överdrivet mycket.

- Att jag inte gillar att bo där jag bor nu, när det regnar. Bor i typ villaområde, och så fort det regnar kommer det
väldigt mycket grodor! När jag jobbat sen försöker jag alltid gå runt på vägen och få dom ner i diket. Men självklart är det många som blir överkörda och platta som man måste gå förbi nästa dag, inte okej.

- Har bara 2 månader kvar på jobbet också, känns lite konstigt. Snart dags för lite sommar i Sverige!

- Börjar klia i shoppningnerverna också, inte handlar några kläder sen jag var i London i slutet på Mars.

- Funderat på vad jag kommer sakna med Norge, inte riktigt kommit på något än förutom människorna såklart. Möjligtvis nybakade chokladboller också.



Var väl det jag kom på för tillfället, känner mig lite tom i skallen idag, är nog bara för att jag är ledig.

Har ätit choklad till frukost och popcorn och nyponsoppa till lunch... känns nyttigt! Ska pilla på en inköpslista nu, är sugen på banan, piano, bröd, jordgubbsgodis. Sen kanske blir något vettigare till middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback