11.05.2011

Bloggdesignen tror jag fortfarande är under progress, därav den lite sega uppdateringen.
Gillar min fasa över posten och skatteverket i förra inlägget, posten kom jag på att jag kunde fixa över datorn (adressändring) och skatteverket tog 2 minuter ungefär, fick bra hjälp också, hej pengar!

Har hänt väldigt mycket denhär våren, helt bananas. 2,5 månad kvar tills jag lämnar Norgeland också, back to the roots, hammarö.
Ska bli väldigt skönt med ett litet sommarlov, träffa människor som betyder mycket och som jag inte hunnit träffa så mycket som jag vill. Och planera inför hösten, hur tråkigt det än låter nu när sommaren precis börjat!



Klämmer in en liten bild från London också, den enda jag har på denna datorn, resten ligger på min!
Här ser man lite att jag blivit mer blondie, men är faktiskt ännu ljusare nu...



såg fint skrev ut på bilden dåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback