30.06.2011

Snart är det juli, krejsi bananas. Det här halvåret har gått väldigtväldigt fort, men jag är ganska säker på att nästa halva går ännu fortare faktiskt!

Har kikat lite på random tv-program och ätit makaroner och köttbullar till frukost (hm), och är förvånad över hur dåliga norska tv-reklamer är... men har luskat fram 2 stycken som faktiskt är ganska roliga, tänkte slänga in dom lite längre ner!

Sitter och är lite karlstad-nostalgisk också, ska bli skönt att få lite sommarlov där så man kanske hinner tröttna igen!
Kollar igenom lite gamla bilder och läser gamla blogginlägg mellan mailskrivande och lägenhetskollande.
Men ska väl fixa klart allt så man kan gå och doppa fötterna i vattnet, bor 3 minuter gångväg till närmaste strand så!
En av de få fördelarna med att bo här ute, känner mig helt off annars med mångmiljonärer och barnfamiljer... konstigt nog.

Men nu dags för random reklamklipp!






och sedan uppföljaren till första!







Sen var det ett par reklamfilmer jag inte hittade, kanske kommer senare!



Kommentarer
Postat av: SARA

hahaha ägig reklam!

2011-06-30 @ 14:49:49
URL: http://magnumclassic.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-20 @ 21:47:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback