29.06.2011

Solstrålar!

Herregyy vad varmt det är ute, 25+ skuggan men ändå slängt mig in för att slänga iväg ett litet blogginlägg och dricka lite solo!
Har ju bott här ett tag nu och har inte provat norges "signatur"-dryck solo förrens nu, sägs likna fanta och jag är mer en coca-cola person. Men! Nu fick vi in solo i 0,33 cl burkar, och finns det något bättre än att dricka ur burk? Njet.
Så köpte en för snälla 12 kronor (tack personalrabatt) och jag blev hooked!
Köpte 2 stycken till igår på mitt pass och tog med mig en hem tills dagen till ära.






Så får vi tänka oss den i en finfin burk istället!
(Vettetusan vart jag gjort av kameran, så får nöja er med denna bilden sålänge.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback