28.06.2011

Nä, nu ska jag börja blogga på riktigt. Ingen mer mjukstart, snart drar allt igång!
Flytta, sommarlov sen flytta igen.

Som syns har jag en ny fin bloggdesign av söta Sara (http://magnumclassic.blogg.se/), tack!

Just nu sitter jag och njuter av mitt svenska godis jag köpte med mig hem förra vecka, redan lyckats få i mig 2 st marabou 200 g och en stor påse gott & blandat surt, mmm!
Ska jobba ikväll också 18-24, jobbar det passet 3 dagar den här veckan... även de enda passen jag gör. Är skönt att jobba så lite nu, hänt massa tråkiga saker så vill egentligen sluta på stört, men gäller väl att stå ut den sista månaden.
Jaa, det är mindre än en månad kvar här i Olso, känns lite bananas. Har varit här i 1,5 år om en vecka. (Var 1 år sen jag och Mathias dejta för första gången också om en vecka, tiden går fooort).
Så sen blir det dags för lite sommarlov i Sverige. Har inga direkta planer utan kommer väl ta det lite som det kommer, en sväng till Göteborg, Olso och självklart sommarstugan känns som bra idéer.
Och som alltid lyckas jag på något sätt glömma att jag ska iväg till Ryssland och Estland i början på augusti (sånt som man lätt glömmer...). Men det kommer bli skoj!


Bäst att byta ut godiset mot lite vettig lunch tror jag (igår blev det popcorn...) och ta en dusch!


KOS!




Bild på Ida-Kristin och jag på sommarfesten för ett par veckor sen, jag (ser lite för glad ut) matar henne med morot på pinne!




Kommentarer
Postat av: SARA

låter som bra planer till sommarn.. jag vill också till ryssland! tror det skulle va coolt :)

2011-06-28 @ 18:43:49
URL: http://magnumclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback